HTML

SvédCsavar

4 hét története Svédországban, avagy hogyan is élem túl a kiküldetést.

Friss topikok

• Laurana: Ez a második kép ez egyszerűen fantasztikus, gyönyörű!! Tök jó lenne, ha folytatnád a blogot... A... (2008.04.08. 07:08) -1. nap
  • Laurana: A fehér fotel valóban nagyon poén :-D De a második kép az nagyon jo! (2008.04.07. 20:05) Egy pár kép szombatról
  • Gabe: Jó lenne pár fénykép a másik hotelről/szobákról, hogy össze tudjuk hasonlítani. Mondjuk ez tényleg... (2008.03.07. 12:08) 2. nap

Linkblog

Archívum

-1. nap

2008.03.05. 19:36 gr_balu

Eljött az indulás napja: március 1. szombat. Nyilván nem sikerült összapakolni pénteken, dehát úgyis annyi idő van délután háromig, valamint kesztyűt sem sikerült még beszerezni, ami pedig esszenciális lenne a fotózás miatt, hamár elviszem a gépet...
A délelőtt elment pillanatok alatt a vasalással, majd rövid ebéd után bepakoltam a táskába, ami végülis nagyobbnak bizonyult, mint ránézésre tűnt. Persze ne járjon a szám, mert kölcsönbe kaptam csupán :) Közben lakótárs elköszön, megy könyvet venni. Az idő épp napsütéses, de egy pillanat alatt kitör a vihar: égszakadás, jégeső, szél. így nem sok kedvem van kigyalogolni a buszmegállóig a 3 táskával szóval taxit hívok. Itt jön a probléma, miszerint nincs elég forint nálam :) Lakótársat felhív, szerencsére visszajön (köszi Zoli), taxi megrendel, vihar elvonul, kiakadás... Végülis jól döntöttem, mert a vihar jópár faágat leszaggatott és jópár cserepet lesodort, szóval a 18-as villamos nem járt.
Szél továbbra is elég erős, de odaérek a céghez 30 perccel az indulás előtt. Kollegák szállingóznak lassan, végül becuccoltunk a taxikba és irány a reptér. Ferihegy 2A-ról megyünk Stockholmba. Csapat bevárását követően check-in: csomag 17,3kg, pazar :) A detektoros kapunál le-lecsúszó gatyában ki kellett szednem minden cuccot a fényképező és a laptop táskájából, mert ugye az öv sem maradhat, nade végre bejutunk és le tudunk ülni. Hitelkártya aktiválása után többen nem bírnak magukkal és a tax-free shop irányába kezdenek konvergálni. Némi pia felmarkolása után mindenki boldog :)
A gépen felelősségteljes pozícióba kerültünk, mivel sikerült a vészkijárathoz ülni. Nem baj, legalább nagy a hely a lábunknál :) Mivel még nem repültem korábban (csak némi szimulátoros "tapasztalatom" van), nem tudom mire számítsak. A felszállás király volt: a szembeszél miatt elég hamar elemelkedtünk. Az első pár perc eléggé próbára tette szervezetemet, de végül nem lett baj:) és meg kell hogy mondjam: Budapest nagyon szép fentről éjszaka! A 2 óra 10 perces út hátralevő részét repülőkatasztrófák és egyéb témák boncolgatásával töltöttük. A leszállás újfent "jó" volt, de teljesen simán fogtunk talajt a szemerkélő esőben. A svéd határőrnek valamiért nagyon tetszett az útlevelem vagy talán én, mert sokáig nézegette ;) Csomagokra várni kellett vagy 20 percet, ráadásul egyik kollegámnak le is zúzták a bőröndjét. Az idő kinn pazar: hideg és csepeg az eső és csak 2 taxi áll a reptér előtt, így három embernek maradnia kell. Szerencsére el tudtam menni az első körben. A város nincs közel, kb. 40km. Ezt ellensúlyozandó elég jó tempóban haladunk. A hotel teljesen korrekt, bár a szoba kicsit szűkös, de egy napra megfelel. 10 perc pihenő után rövid városnézés az esőben. Muszáj mert másnap utazunk tovább...
Fotómasina kicsit vizes lett, de nem lett baja, a képek viszont olyanok amilyenek, nem nagyon volt idő... A hideg végülis győzelmet aratott felettünk, úgyhogy visszamentünk a hotelbe. A net remekül üzemelt. Kis kapcsolattartás az otthoniakkal, majd éjjel 2-kor alvás.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laurana 2008.04.08. 07:08:24

Ez a második kép ez egyszerűen fantasztikus, gyönyörű!!

Tök jó lenne, ha folytatnád a blogot... Akkoris, ha már nem vagy kint :-)